laupäev, 4. august 2012

Germany, here I am

Kõigepealt pajatan veidi eilsest. Tõusin juba kell kolm, sest kohver oli küll koos, aga ülekaalus ja see oli vaja 23 kg peale saada. Nii ma siis sorteerisin seal, et mida võtta ja mida jätta. Paras peavalu oli see küll. Hakkasime siis veerand viiest minema ja teepeal ootasid mind Madis ja Liisa. Läksin ja jätsin nendega siis VEELKORD hüvasti ja kordasin koguaeg Liisale, et ei tohi nutta, ei nuta ja mis ma ise siis tegin, istusin autosse ja nii kohe need pisarad lausa vägisi voolasid. okei, see selleks. Jõudsime siis lennujaama. Seal sain kokku YFUkaga kes andis paberid ja veel osad näpunäited. Läksime check in-ni tegema ja mu kohver oligi ülekaalus, mis siis ikka, tõstsime osad asjad Kristeli kohvrisse ümber. Jätsime siis ka kodustega hüvasti, veits emotsionaalseks kiskus, aga seda oligi ka arvata. Nii, ootasime siis oma lendu ja saime kokku Margi ja Claudiaga (üks tšikk oli veel, aga nime ei mäletanud me neist keegi :D), kes läksid ka Saksamaale, aga ma ei mäleta enam kuhu. Igatahes saime siis õigeaegselt Eestist miena. Aruturasime veel Kristeliga õhku tõustes, et mitte mingisugust tunnet küll ei oleks, et läheks kuhugi nii. Okei, jõudsime siis Amsterdami kuskil üheksa aeg. Lend pidi minema kuskil pool kaks. Oootasime ja ootasime. Istusime kuskil tund arvutis (seal oli tunnine piirang ühe arvuti kohta). Ükshekt viskask üle ja otsustasime nats ringi vaatama minna. Tulime normaalseks ajaks tagsi, et ei hilineks jne ja mis siis välja tuli, et lend lükatakse veel edasi ja hoopis teine gate on ka. Siis jälle ootasime ja ootasime. Siiber sai juba sellest niisama passimisest. Ükshetk saime siis ka lennuki peale ja põhimõtteliselt kohe, kui ma maha istusin, nii kohe ma ka magasin. Nii, et ma ei tea üldse, millal me õhku tõusime ja ei tundnud seda ka. Ärkasin üles kuskil 15 minutit enne maandumist. Kusjuures siis hakkasid sees vaikselt juba liblikad lendama, ärevus oli sees. Jõudsime siis Bremenisse (jube väike lennujaam), saime ka kohe kohvir, mitte ei pidanud ootama. Tõstsime minu ajsd Kristeli kohvrist välja ja läksimegi välja teiste juurde. Soe vastuvõtt oli. Ootasid mind paberiga, kuhu oli peale kribatud suurelt ja värviliselt Triin. Hakkasime siis kodu poole minema. Bremenist siia on kuskil ümardatult 40 km. Jõudsime koju, Jost näitas maja, mis on nagu hiiglaslik. Ma ei mõista, mida nad teevad ühes majas kuue elutoaga, see on veits veider, neli kööki on ka. Maja ise muidu on neljakordne. Igahates ka mul on oma tuba. Niisiis nägin maja ära ja läksime välja lauatennist mängima koos Josti (mu host vend) , Anna (Josti tüdruk) ja Gretaga (host õde), õnneks me kõik sakkime selles mängus ühtemoodi.Pärast tagusime veel veits ka palli. Hakkas vihma sadama ja tulime tuppa. Jost läks oma 10-ne kilomeetrilsele jooksu tuurile, mida ta teeb kusjuures igapäev. Me siis istusime nende niinimetatud snack-i köögis ja tagusime Unot. Andsin üle siis ka oma toodud kohukesed, leiva jne ja muidugi ka vägaväga suurel hulgal Kalevi staffi. Nad proovisid küll kohukest, nad ei öelnud, et see halb on, aga näost sain ma aru, et ega see neile väga vist maitse ka. (jääbki rohkem mulle :D) Mingiaeg hakkasime tegema salatit, et õhtust süüa. Vaatasime veits Olümpiat ja läksimegi siis sööma. Tavaline grill, kartul ja salat. Ahhhjaaa muidugi kuklid ju ka, neid küll unustada ei saa. Ma murdsin oma lubadust, aga ega ma tegelt ei kahetse ka, üli hea oli kusjuures. (Lubasin, et ei söö just nimelt saia terve aasta). Mis on aga minu jaoks veidi harjumatu on see, et nad söövad õhtust kell üheksa, nagu what? (Kallis venna, siin ongi põhjus, miks te ei näe Saksamaal ilusaid ja saledaid naisi :D ) Kui me lõpetasime, siis tuline Josti, Anna ja Gretaga nii nimetatud minu tuppa. Istusime, näitasid neile arvutist oma peret, ja sõpru. Sõime jäätist, vaatasime Olümpiat, näitasin neile Saksa-Eesti sõnaraamatud, üritasid seal midagi õppida, ise naersid kõht kõveras. Kell oli kuskil 11 läbi kui magama hakkasime minema. Mul oli tervest päevast jõhker väsimus ja nii kohe, kui ma voodisse sain, nii kohe ka magasin. Tõusin hommikul nats enne 12-st. Ma magasin nagu kuninga kass, lihtsalt supper hea. Tõusin ja läksime kohe lõunat sööma. Neil on kindel kellaaeg, et igapäev söövad kell 12 lõunat. Istusime lauas ja siis vanaisa ütles paar sõna, millest ma muidug midagi aru ei saanud. Nad on õigeusklikud. Ma tundsin ennast sel hetkel veidi kohmetult ja ebamugavalt, kuna ma ei osanud kuidagi olla sel hetkel. Ahhjaa, neil on ka komme süüa õhtuseid jääke lõunaks, soojendavad üles. Sõime ära ja siis luges vanaisa jälle. Peale sööki, tegi Anna mulle mitu ettepanekut, et mid ma teha tahan. Helistas mulle siis Anette (host mum) õde Ingrid ja kutsus mind koos Greta ja Anettega loomi vaatam. Otsustasingi siis nende kasuks ja läksime siis Bremenisse. Anette pakkus mulle, et kas ma tahan autoga sõita, ma siis seletasin et eiei, ma ei tohi, ega oska ka :). Sõitsime bremenisse messi halli, kus ootas meid juba Ingrid. See oli tohutult suur. Seal toimus loomade mess, kus sai osta igast looma staffi, siis oli veel loomadel competition. Rõhk oli siiski koertel, aga seal oli ka kasse, koduloomi ja ka mingi väike džungli teema. Jalutasime seal siis ringi. Ingid uuris väga palju igasugu asju minu käest, õpetas mulle lauseid ja sõnu Saksakeeles ( Ta on Saksakeele õpetaja), aga need mul juba meelest läinud. ;) Muide, seal kasside näitusel, või kuidas seda ka ei nimetaud olid paberid, kus rääkis järgmisest kasside konkurssist mis toimub novembris TALLINNAS, minge vaatama. Ahhjaa, Ingrid on väga palju lugenud Tallinna kohta ja ta tahab sinna minna, nii ta mulle ütles. Ehk siis tõesti tuleb, kui ma koju tagasi jõuan kunagi. Leidsin ka endale seal uue truu sõbra ( NB! armastan retriivereid). Ta vist ise ka kiindus minusse. Veetsin temaga koos pea veerand tundi. Igatahes, kui ma koju jõuan, siis ema ja isa, hoiatan ette, et ma siis võtan endale ka ühe! :D Tulime sealt lõpusk mingiaeg tulema ja läksime jäätist sööma. Jätsime Ingridiga hüvasti ja hakkasime kodu poole sõitma. Muidugi olin ma nii väsinud, et magasin autos. Jõudsime kohale. Mängisin veidi Roksyga (koer). Ja peale seda kriban teile nüüd siin. Üpris kaua juba. Ok, Jan-Christofer ( host brother) tuli. (just lahkus) Rääkisime temaga pea tund maast ja ilmas. Tegime kokkuleppe, et homme lähme ratastega kooli vaatama, kus algab esmaspäevast mu keelelaager. Täna lähme ka küla tiirule.
Ok, aga nüüd vist ongi kõik. Pilte lisan hiljem.
Olge siis tublid. :)

Tschüss

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar